top of page

tevellüt '86


kimine göre küççük kimine göre oo epey de var yaşı sayılabilecek bir yerlerdeyim. çevremde olgunlar ve gençlik var. yer yer kendimi onlara göre bir noktaya konumlandırmak eğlenceli oluyor. gençlik ile takılıyoruz valla halen ortamlara davet ediliyor olmanın haklı gururunu yaşıyorum çünkü kendisinden kaçılan bir oo epey de var yaşı grubundan değilim demek ki diyorum. bazen deneyim paylaşımı yaparken buluyorum kendimi ve diyorum ki dur akıl satma, ne yaşadıklarını sor, neyi aradıklarını buldur. doğru soruları düşün onları dinlerken, koçluk yap ve işe yara. büyüklerimle takılıyorsam akıl sorarım, sormasam da dinlerim. bir yöneticim bir gün bana şöyle demişti; bana işte beni böyle senin gibi parlayan gözlerle dinleyen birileri lazım. hakikaten de muhabbet beni sardıysa heyecanlı dinlerim. yoksa da hı hı demeyi de gayet bilirim ve bir şekilde ortamdan uzaklaşır mümkünse aynı ortamı oluşturmadan devam ederim. büyüklerim derken esasında belli bir konuda benden önce deneyim yaşamış herkes bana göre benden olgundur. o deneyimden öğrenmiştir. elbette kendi kapasitesi kendi koşulları ve beklentileri dahilinde yaşamıştır ancak ne olursa olsun önce deneyimleyen hiç denememiş olandan olgundur. bu haftayı doğum günüm vesilesi ile bu şekilde kapatıyorum. müsaadenizle pandemi izolasyonlu ve maskeli partiler yapacağım.

saçımdaki beyazlarımla barıştığım, kendimle ilgili önyargılarımı anlamaya başladığım ve her zaman 2.bir şansı hak ettiğime karar verdiğim yeni yaşım hoş geldin! #34#

bottom of page